Retro notes - wyzwanie nr 7

Kolejne wzywanie Hopmartu dotyczyło przygotowania retro notesu. Wytyczne to
- prace w kształcie notesu
- styl RETRO
- kształt, przeznaczenie dowolne
- wkomponowany napis w okładkę
- mile widziane użycie koronki, wstążki, sznurka, ale nie obowiązkowe.

Okładkę do notesu robiłam z wielką przyjemnością, zwłaszcza, że chodziło mi to po głowie od jakiegoś czasu. Wykorzystałam dwustronny papier Bobunny: Flutter Butter Willow, który niezwykle mi się podoba :)
Wielka szkoda, że zdjęcia nie oddają w pełni uroku kolorów okładki. W szale pracy powstała jeszcze zakładka ;)


Tags:

Share:

6 komentarze

  1. Śliczny notesik, Kasiu. Ja też przygotowuję notes na to wyzwanie. Męczę się już z nim od wczoraj i mam nadzieję, że dziś skończę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...fajniutki notesik i do tego z zakładeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny notes.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo optymistyczny notes :) pozdrawiam,Magda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notes a zakładka urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. notesik bardzo mi sie podoba, fajne przeszycie, kompozycja al'a paczłork, i ta zawieszka bardzo ozdabia.
    fajna praca
    dzikeujemy za udzal w wyzwaniu
    iwona -hopmart

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)