Ślubne wyzwanie

Kolejnym wyzwaniem na blogu HopmArt jest wykonanie pracy ślubnej. Kartek nie przepadam robić, ale to była  b. dobra okazja aby zrobić Rodzicom prezent w postaci ramki z ich ślubnymi zdjęciami.  Praca zainspirowana m.in.  ramką Zuziuchy (widziałam kilka tego typu ramek, ale praca Zuziuchy urzekła mnie od pierwszego wejrzenia ;)). 

Wytyczne były następujące:
- praca na bazie kwadratu lub prostokąta
- użycie w pracy dowolnej ramki - ha, u mnie ramka jest ... tyle, że w dwóch częściach ;)

- należało wkomponować tekst lub napis - napisy są w klatce z ptaszkiem, zawieszka odchylana więc nie ma problemu z przeczytaniem :)

Tags:

Share:

4 komentarze

  1. Kasiu, urocza starociowa praca. Fajnie wykorzystałaś ramkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Istne cudo:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, miło mi że mogłam Cię zainspirować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)