Miesiąc z tagiem, cz. 1

Dziewczyny z CraftArtWork zaproponowały świetne wyzwanie. Bawimy się przez miesiąc,  co sobotę podejmujemy się  kolejnego wyzwania  z tagiem pod egidą "Skrzydlatych myśli". Po miesiącu całość zamykamy w mini książeczkę.  Okładki nadal robię ;) Dodatkową zachętą jest rewelacyjna nagroda ufundowana przez Annar.

Pierwszy skrzydlaty temat to "Co mnie uskrzydla?"  Dla mnie problemem było umieścić uskrzydlające mnie rzeczy na jednym tagu ;) Wybrałam więc trzy najważniejsze (w sumie cztery, inaczej ten tag by nie powstał ;))

Pozdrawiam w ten niesamowicie wietrzny dzień :)

Tags:

Share:

4 komentarze

  1. Świetny tag!!! Ja jeszcze myślę jak do niego podejść.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny!!!!... dziękuję za udział w wyzwaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podoba twój tag ,uwielbiam motylki !!!pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)