Gościnnie na blogu scrapki.pl

Witajcie! Przeprowadzka w toku, wiec ostatnie dwa tygodnie spędziłam na malowaniu, szorowaniu i myciu wszystkiego co się dało ;) W sobotę finał i nareszcie wprowadzimy się do naszego własnego mieszkanka!
Przez ostatnie dwa tygodnie za wiele nie zrobiłam (czyt. nic ;)), ale do pokazania mam co nieco :)  Jeszcze przed Świętami spotkała mnie ogromna niespodzianka, a to za sprawą Tusi, która zaprosiła mnie do pokazania kilku prac na blogu scrapki.pl :) :) :) Uwierzycie? Ja nie  mogłam uwierzyć!
Na pierwszy ogień poszły dwa albumy







I kilka nowych ujęć




A tutaj poczytacie o layoucie (niestety jest taki sobie  :/ )




Pozdrawiam!

Share:

2 komentarze

  1. One są piękne, te albumy!!!! I LO jest piękne! Te wszystkie detaliki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. album jest wspaniały!
    dowiodłaś, że o dzieciach niekoniecznie trzeba słodko i majtkowo. :)
    jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for stopping by :)